Nov 17

TUBUH YANG CANTIK MENARIK

Nice body

Nice body

Dalam kita mengamalkan diet seimb di sarankan untuk konsisten kita membuat aktiviti riadah #workout. disamping mengimpikan tubuh #badan #cantik, #kurus #langsing . ianya juga menjadikan kita sihat..sistem #kardiovaskular yang lancar. Ketetapan kita menjalankan aktiviti #senaman sebenarnya menyeronokkan, malahan membuangkan sifat malas dalam tubuh. Lepas keje, soal penat rasa nak rehat tu hindarkan.. Malamkan boleh rehat, boleh lakukan macam-macam aktiviti di kala malam. Perancangan jadual senaman boleh di plan atau ambil mudah di internet. Di sini saya selaku owner  www.sd2.azhira.com mencadangkan mereka mereka yang mengamalkan diet rendah karbohidrat ini agar supplement alpha lipid sd2 sebagai pengganti nutrien2 yang tidak di ambil, agar diet seimbang dpt di amalakan.

Excersize table, planning for diet, diet seimbang, good workout

Excersize table, planning for diet, diet seimbang, good workout

Nov 15

Nak Jadi Gemuk Ke?

Indah kan TUBUH KITA!!  Perkara yg utama utk turunkan berat badan adalah perlu bersemengat kental dan menahan nafsu makan. Dorongan drpd org persekitaran juga memainkan peranan. Perlu ingat KEBURUKAN MAKANAN SEGERA boleh menyebabkan penyakit pd masa akan dtg. KITA PERLU MENANAM NIAT DLM DIRI DAN HATI UTK MENURUNKAN BERAT BADAN.

 

“Setting Goal”

Kurus cantik mcm neelofa

Kurus cantik mcm neelofa

Oct 30

KEMBALIKAN KELANGSINGAN TUBUH ANDA

Excersice yang boleh di amalkan..Ayuhhhh!!!

www.facebook.com/dietsihatcantik
Power

m4s0n501

Sep 29

KENAPA PERLU DETOX

ssalamualaikum & selamat petang darlings…

Program shape up ni..or alsd2 kena makan jgn berlapar ya.. pentingkan slim secara sihat..
jika ketostick x dpt pink… bermakna.. penurunan x sihat..
Kemungkinan utk berat badan naik semula amat besar…
Pastikan ketostick sentiasa pink sepanjang penurunan… baru betul makanan diambil.tu ya…
Pemantauan berbeza utk individu yg berbeza… bergantung kpd metabolism rate & body toxic masing2 dear

Pls inform progress ya..kita share bersama utk tingkatkan motivasi…
shake sd2 /shape up& ambil breakfast yg berkhasiat…protinἶ & green vegeGood

: Yang penting dlm proses diet kita ni samada kita minum Sd2 atau Shape Up…terus kekalkan dengan diet ketogenik. Iaitu dengan bykkn pengambilan protein dan klu boleh elakkn sebaik mungkin drpd mengambil makanan yg berkarbo. Ini bertujuan utk mengaktifkn KETOSIS terjadi dlm badan kita. 
- cara nk detox..

Detox

1. Minum herbal tea ( glucose care) – 3 kali sehari selepas makan

2. Makan buah-buahan shj.. elakkan -manggo, grapes n buahan tempatan
Amalkan – epal, pear, lai dan pisang

Hari kedua

Ulang step 1 dan 2
Tukar menu makanan step no 2 itu kepada sayuran hijau

Hari ketiga

Mulakan hari ke3 dengan sd2
Ikut langkah2 sd2 seperti biasa
4 kali sehari
Elakkan karbo n gula..jika shape up 2kali sehari je

Insyallah berjaya utk mendapatkan ketostik warna pink 10..(jika xde ketostik bole dptkn kt memana kedai cosway)
detox adalah penting utk membersihkan kolon2 usus yang sudah tersumbat dan tebal..supaya x sembelit bila strt diet

Proses detox ini juga adalah untuk meneutralkan hati kita yg tersumbat..dgn cara ini akan membolehkan penurunan berat badan berlaku dgn lebih cepat dan mudah.

Dan bagi pengguna sd2 yang sudah lama dan tidak ader kesan maximum boleh menggunakan teknik ini utk mencepatkan proses penurunan
Selamat mencuba

sd222

Sep 09

BEE VENOM

Assalamualaikum semua penggemar kecantikan wajah.. kami di www.sd2.azhira.com ingin memperkenalkan produk ala2x botox keluaran new zealand..sebagaimana anda mempercayai kehebatan dan kecemerlangan alsd2 anda kena percaya pada venom bee…kesan seawal 3 hari apabila anda xperlu lagi memikirkan jarum botox yg menyakitkan, berbaloi dgn sapuan venom bee…

#anti #mulus #gebu #botox #beevenom

#aging #penuaan #pejal #TEGANG #TUA

INTENSIVE ANTI AGING MOISTURISING MASK

 

IMG-20140906-WA0004

Sep 03

Alpha Lipid BEE VENOM

How much BOTOX will I need? So expensive. .. but alpha lipid bee venom good solution!!! Can try this product safe and healthy
IMG-20140902-WA0034

Older posts «

Content Protected Using Blog Protector By: PcDrome.