KISAH ALPHA LIPID SD2 YANG HOT!!! TOP!!! TERBaekkK

Apa yang anda perlu faham dengan diet ALSD2
—————————————————————–

1. Badan Jadi GEMUK disebabkan LEBIHAN INSULIN (karbohidrat & gula) dalam badan.
2. Insulin di perlukan dalam badan sebagai sumber tenaga Bagi aktiviti Harian kita seperti berjalan, bekerja dan lain-lain. Badan hanya perlukan sejumlah insulin yg cukup-cukup untuk aktiviti-aktiviti tersebut. Maka insulin yg berlebihan Akan di simpan dalam badan sebagai LEMAK.

3. Sebab tu dalam PROGRAM DIET ALSD2  ni kami syorkan supaya pengguna-pengguna kita hanya boleh ambik 35gm karbo Dan gula dalam masa 1 hari sepanjang tempoh berdiet. TUJUAN asalnya untuk kurangkan kehadiran insulin berlebihan dalam badan.

4. Apabila badan mengalami kekurangan sumber tenaga untuk melakukan aktiviti Harian, badan Akan mula MEMBAKAR LEBIHAN LEMAK YANG TERKUMPUL DALAM BADAN UNTUK MENGHASILKAN TENAGA. Ini lah dinamakan proses PEMBAKARAN LEMAK SECARA SEMULAJADI.

5. Bukan selama-lamanya anda tidak dapat makan nasi dan minum air manis. apabila dah dapat berat badan ideal, anda dah boleh ambil sebanyak 100gm carbo setiap hari. Masa ni boleh makan nasi dan makanan berkarbohidrat yang lain serta boleh minum minuman bergula…. tapi kenalah berpada-pada kan? Guna apa2 produk slimming hebat macam mana pun kalau tak maintain mesti naik balik berat badan..